Oferta studia


Zajęcia prowadzone w studio, mają charakter grup kameralnych. Na sali spotykacie się w maksymalnie 12 osób. Pozwala to na dokładną i spokojną praktykę, w której o wiele lepiej poznacie i zrozumiecie technikę. 
Dostępne są również sesje personalne. Poznaj bliżej nasze zajęcia. 


Ashtanga Sama Vinyasa Yoga
„Breath, Roots, Core!” Sesje prowadzone metodą mojego nauczyciela, Chucka Millera. Skupiamy się na pracy ciała, szczegółowo omawiamy każdą z asan oraz vinyasę z serii. Sama Ashtanga, gdzie kluczem jest znalezienie Samasthiti  समस्थिति w każdej z wykonywanych asan, wejście w głębszą praktykę. 

Joga kręgosłupa
Sesja jogi polecana w profilaktyce schorzeń kręgosłupa, wzmacniająca oraz pomocna w kształtowaniu nawyków prawidłowej postawy ciała.

Podstawy jogi
Zajęcia prowadzone w formie warsztatowym, na których omawiamy szczegółowo technikę wykonywania asan, postawę ciała oraz pracę z oddechem.

Joga dla kobiet w ciąży
Prenatal Vinyasa Yoga – sesje dla kobiet od II trymestru ciąży. Zajęcia zostały tak skonstruowane, aby każda asana oraz vinyasa niosły korzyść praktykującej. Omawiamy również pracę mięśni dna miednicy.

Vinyasa Yoga
Vinyasa joga łączy w sobie różne style jogi ale co jest ważne – wszystkie pozycje są połączone płynnym ruchem, który przypomina nam taniec. Ten styl wyróżnia Flow – czyli dynamiczne wejścia i wyjścia z pozycji. Ruch jest połączony z oddechem, który nadaje tempo praktyki. 

Joga dla kobiet po porodzie
Postnatal Yoga/Postpartum Yoga – sesje przeznaczone dla kobiet po porodzie, niska dynamika zajęć, jesteśmy skoncentrowane na temacie postawy ciała, dna miednicy oraz ponownego uruchomienia mięśni brzucha – w bardzo delikatnej formie. Na sesje można dołączyć po 3-4 tygodniach od porodu SN i około 5-6 od CC (lub za opinią lekarza w ocenie blizny).

Joga dla seniora
Zajęcia skierowane do osób starszych, również z problemami układu ruchu oraz schorzeń kręgosłupa. Bezpieczna i spokojna praktyka, pozwoli na głęboki relaks, zapewniając ciału odpowiednią dawkę wysiłku fizycznego.

Pilates 
Metoda treningowa, która koncentruje się na wzmocnieniu mięśni rdzenia ciała, czyli mięśni brzucha, pleców i miednicy. Zajęcia Pilates opierają się na precyzyjnych ruchach, kontroli oddechu i skupieniu, co pomaga poprawić postawę, koordynację oraz ogólną kondycję fizyczną. Ćwiczenia wykonywane są na macie. 

Animal Flow 
Animal Flow został opracowany przez Mike’a Fitcha. Jest to rodzaj treningu opierający się na pracy z ciężarem własnego ciała. Łączy on w sobie  elementy treningu siłowego,  gimnastyki czy capoeiry. Poszczególne elementy treningu łączy się w sekwencje tworzące tak zwane „flow”. Trening ten zapewnia wszechstronny rozwój całego ciała, poprawia jego świadomość, gibkość i poczucie równowagi. Ma pozytywny wpływ na mobilność oraz ruchomość stawów.
Pozytywne efekty treningów odczują zarówno amatorzy, jak i zaawansowani sportowcy.

Wstęp do balansów i pozycji odwróconych
Zajęcia bazują na zbudowaniu siły, powtarzalności i pewności siebie w balansach zarówno niskich jak i wysokich. Skupimy się na przygotowaniu naszego ciała do stania na rękach, przechodząc przez wszystkie jego komponenenty, takie jak siła, wytrzymałość, mobilność, poczucie równowagi czy pewność i zaufanie do siebie. Niezależnie od poziomu zaawansowania możesz zacząć swoją przygodę z pozycjami odwróconymi lub przenieść swoje umiejętności na poziom wyżej.

Sesje personalne 
Sesja personalna jogi jest spotkaniem indywidualnym, jeden do jednego z trenerem jogi. Skupiamy się na potrzebach oraz oczekiwaniach osoby praktykującej.  Nie jest skierowana wyłącznie dla osób zaawansowanych, ani dla osób początkujących. Jest dla każdego, kto po prostu chce praktykować w takiej formie. Termin zajęć ustalamy wspólnie, dobieramy go tak, aby czas spędzony na sali był dla Ciebie efektywny. Sesje personalne pozwalają na skupieniu się na małych detalach, które mogą zostać przeoczone w trakcie sesji grupowych.

Aerial Yoga 
Aerial Joga to połączenie jogi, akrobatyki i stretchingu, które tworzy unikalne doświadczenie, łączące korzyści fizyczne i emocjonalne. Dzięki praktyce w hamaku, zyskasz elastyczność, wzmocnisz mięśnie i obniżysz poziom stresu, jednocześnie zwiększając koncentrację. 
Przeciwwskazania do praktyki Aerial Yoga:
– Jaskra
– Ciąża
– Przebyta niedawno operacja
– Choroby serca
– Przebyty zawał
– Bardzo niskie lub bardzo wysokie ciśnienie
– Niedawno odniesiony uraz głowy
– Skłonność do mdlenia
– Zawroty głowy
– Osteoporoza
– Zespół cieśni nadgarstka
– Zapalenie zatok przynosowych
– Dyskopatia
– Przepuklina rozworu przełykowego
– Zapalenie stawów
– Botox w ostatnich 6-ciu godzinach
– Choroby układu nerwowego
– Podczas pierwszych dni miesiączki zaleca się unikać pozycji odwróconych.
Udział w zajęciach:
– Na zajęcia Aerial Jogi zalecamy ubierać długie legginsy oraz dopasowaną koszulkę – chusty mogą powodować otarcia
– Możesz praktykować w skarpetkach lub na boso
– Należy zdjąć biżuterie przed praktyką, żeby nie uszkodzić chusty ani siebie!

Sesje personalne – Aerial Yoga 
(język: polski, angielski, rosyjski)
Sesja personalna aerial jogi jest spotkaniem indywidualnym w hamaku, jeden do jednego z trenerem. W zależności od potrzeb oraz oczekiwań osoby praktykującej, poziom zaawansowania praktyki może być jak podstawowy, pozwalający skupić się na małych detalach, które mogą zostać przeoczone w trakcie sesji grupowych, tak i średnio- czy wysoko zaawansowany, zawierający skomplikowane pozycję akrobatyczne, dropy czy duety, które nie występują na zajęciach grupowych.
Termin zajęć ustalamy wspólnie, dobieramy go tak, aby czas spędzony w chuście był dla Ciebie efektywny.

Индивидуальные занятия Aerial Yoga (язык русский/польский/английский)

Персональные занятия Aerial Yoga это занятие в гамаках один на один с тренером. В соответствии с вашими потребностями и ожиданиями, уровень занятия может быть как начинающий, позволяющий сосредоточиться на мелких деталях техники, которые могут быть упущены в группе, так и продвинутый, включающий в себя сложные акробатические элементы и секвенции, которые не изучаются на обычных занятиях.
Время и дата персональной тренировки подбирается индивидуально.

Joga dla firm 
Oferta przygotowywana indywidualnie dla potrzeb firmy. Więcej o ofercie przeczytasz TUTAJ

Zajęcia z Anią są najlepsze. Pełen profesjonalizm. Świetne indywidualne podejście do każdego uczestnika. Polecam
Madzia Wójcik
Madzia Wójcik
2024-04-09
Najlepsza joga w mieście. Polecam też jogę prenatalną 🫶
Ewelina Bidzińska-Gębusia
Ewelina Bidzińska-Gębusia
2024-03-19
Mocno polecam Anię i zajęcia jogi z nią! Świetnie tłumaczy, zawsze poprawi pozycję i wskaże na co zwracać uwagę żeby wszystkie wykonywać poprawnie,ma wielką wiedzę. Do tego jest super sympatyczną osobą, z którą po prostu chce się przebywać. Do zobaczenia na macie!
Agnieszka Ames Gonsowska
Agnieszka Ames Gonsowska
2024-03-03
Szkoła rewelacyjna! Prowadząca Ania jest niezwykle zaangażowana i kompetentna. Na sesjach mówi dużo, co nie tylko pomaga w zrozumieniu tego co dzieje się z naszym ciałem, ale także dba o nasze bezpieczeństwo, a przy tym jest też dużo przestrzeni na rozwój. Nowa lokalizacja to piękna i przestronna sala, a mimo to atmosfera jest kameralna i przyjemna. Polecam jogę dla kobiet w ciąży. Sama zaczynałam od tego rodzaju zajęć i cudownie je wspominam. Zarażona pasją i chęcią rozwoju, nie mogę się doczekać kolejnych zajęć :)
Iwona Data-Łopacińska
Iwona Data-Łopacińska
2024-02-23
Zdecydowanie polecam tę oazę spokoju i harmonii! Studio Jogi "Dharma Yoga", prowadzone przez Anię, jest miejscem, gdzie pasja i profesjonalizm spotykają się, tworząc wyjątkową przestrzeń dla praktykujących jogę na każdym poziomie zaawansowania. Ania, z ogromnym zaangażowaniem i sercem, podchodzi do każdego ucznia indywidualnie, pomagając odkrywać nie tylko głębię jogi, ale i siebie. Jej wiedza i sposób nauczania inspirują, motywując do regularnej praktyki i eksploracji własnych możliwości. Każdy, znajdzie tutaj coś dla siebie, w atmosferze akceptacji i wspólnoty. Serdecznie polecam!
Andrzej Rygol
Andrzej Rygol
2024-02-15
Studio jogi Dharma Yoga to absolutnie magiczne miejsce gdzie praktyka jogi staje się podróżą do odkrywania swojego ciała. Atmosfera jaka panuje na zajęciach jest po prostu niezrównana. Prowadząca Ania, która stoi na czele tego miejsca, jest genialna. Jej pasja do jogi jest zaraźliwa i bardzo inspirująca. Polecam studio Dharma Yoga każdemu kto pragnie praktykować jogę bez względu na poziom zaawansowania.
Joanna Kuchciak-Ziomek
Joanna Kuchciak-Ziomek
2024-02-14
Bardzo przyjemnie miejsce, miła atmosfera oraz profesjonalna pomoc. Duży wybór zajęć oraz łatwy sposób rejestracji. Polecam każdemu.
Karolina Skowrońska
Karolina Skowrońska
2024-02-12
Bardzo polecam! Super atmosfera, ciekawie skomponowane ćwiczenia. Ania jest przez cały czas skupiona na ekipie, chętnie podpowiada jak poprawić pozycje. Na pewno jeszcze wrócę :)
Łukasz Pielichowski
Łukasz Pielichowski
2024-02-08
Kameralne zajęcia aerial yoga na Klecinie, polecam! Super atmosfera, nowoczesna sala, wspaniała trenerka. Dobrze, że są takie miejsca na mapie naszej dzielnicy.
Monika Marszałek
Monika Marszałek
2024-02-08
Ćwiczę z Anią od czerwca zeszłego roku i widzę duże efekty naszej współpracy. Jestem z nich bardzo zadowolona! Ania zawsze szczegółowo tłumaczy, jak wykonywać pozycje i może Cię poprawić, jeśli wykonujesz coś nie tak. Atmosfera na zajęciach jest bardzo przyjemna i myślę, że to przede wszystkim zasługa trenerki oraz pozostałych uczestniczek. Polecam to studio z całego serca!
Нескоромная Анна
Нескоромная Анна
2024-02-08